tisdag 20 april 2010

Vårrustning


Sådär nu har vårrustningen kommit igång lite smått. Eftersom jag är själv så kommer det väl ta lite tid men mitt mål är att ha båten klar till Lidingö-Runt, jag vet inte om det är möjligt men jag kommer göra mitt bästa. Har lyckats få ihop en trevlig besättning, så om allt går enligt plan så är det inte helt omöjligt att vi ställer upp i LR.

Det som hänt hittills är att alla tidigare sponsordekaler är bort tagna samt hela båten tvättad på utsidan. Det är med andra ord fritt fram för nya sponsorer att gå in i projektet!

1 kommentarer:

Magnus Nordgren sa...

Snyggt jobbat Chrille. Själv har man lyckats ta sig tillbaka till England. Jörgen Köpte en bil som vi fyllde med folk längs vägen och i Hamburg Vart det fullt. Startade i Tisdags 11.00 och kom fram idag 15.00 Engelsk tid.

Skicka en kommentar