tisdag 25 maj 2010

Testsegling 2

4 kommentarer:

Martin Alexandersson sa...

Testsegling 3 måste det väll vara? :-)
Grymt kul å studera hur båten beter sig etc. Verkar som Linus kommer bli årets mediaman i Räknäs i år igen!

Själv sitter jag och hoppas på en segeltur mellan Stavanger och Bergen till helgen!

Christoffer Mathisson sa...

3 för mig och båten iaf, ni andra får väl räkna på annat sätt;) var kul att känna på den i lite mer vind, vi fick upp den i som mest 6.3 knop vilket känns helt ok

Linus Ström sa...

Jag är bara en stackars konstnärlig själ som inte lärt mig räkna än. Inga excelark här inte... Men att köpa in en ny kamera att filma med till 2010 verkar ha varit en bra investering. Speciellt för vår utlandscrew.

Orsaken till felräkningen är att jag inte räknade er första segling som "testsegling" men jag såg i efterhand att du, Martin använt samma formulering. Jaja, lagt kort ligger.

Men vi får hitta på en enklare variant att få fast kameran än att släpa med stativet. Kanske går att få till en pinne på motorfästet.

Linus Ström sa...

Förresten, som de säger på Blur, finns det inte på bild så gäller det inte ;-)

Skicka en kommentar